Sunday, December 13, 2015

Contributing to a new book





















Doordat ik het afgelopen jaar veel in de studieboeken heb gezeten waren alle haakideetjes ook een beetje naar de achtergrond verdwenen. Ik wist de laatste tijd soms echt even niet wat ik moest haken. Uiteindelijk verzin ik heus wel iets hoor, maar het ging niet meer zo gemakkelijk als voorheen. Alsof ik even vergeten was hoe het moest. Nu kreeg ik vorige week opeens een mail van een Amerikaanse uitgever. Of ik twee dingen wil ontwerpen voor een nieuw boek. Daar zeg ik geen nee tegen :-) de ideeen schoten meteen door mijn hoofd, en ik was opeens weer terug waar ik vorig jaar ook was voordat ik aan mijn studie begon: vol plannen en ideeen. Nu nog even de tijd vinden om alles op tijd af te ronden. :-) Ik hou jullie op de hoogte van hoe het verder gaat. Ik heb er ontzettend veel zin in! Het patroon van dit kussen vind je hier.

Because I've spent most of my time studying last year most crochet ideas somehow faded to the background. Lately I had moment when I didn't know what to crochet. In the end I always have some nice projects somewhere, but it wasn't as easy as before. As if I had forgotten how it goes. That all changed when I received an email from an American book publisher last week. They asked if I was interested in contributing to a new book. Ofcourse I didn't say no to that :-) The ideas popped up immediately and it was all of a sudden like I was back where I used to be before I started studying: full of plans and ideas. Now all I need is finding the time to do it all :-) I'll keep you updated about the new book, I'm very much looking forward to this! The pattern of this pillow is available here.

22 comments:

  1. Ohhhh spannend, veel succes. Het gaat je vast en zeker lukken!!
    Lieve Groetjes
    tertia

    ReplyDelete
  2. Hoi Annemarie
    Wat een eer en een leuke uitdaging. Dat gaat jou zeker lukken. Succes en een fijne zondag.
    Lieve groet
    Nienke

    ReplyDelete
  3. He, dat is leuk zeg! Fijn te lezen dat je inspiratie weer terug komt, studeren is leuk hoor..... maar dit nog veel leuker, succes! Groet Francien

    ReplyDelete
  4. Wat leuk! Succes ermee, we lezen er vast nog meer van :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  5. Congratulations, Annemarie!! It's a great challenge. Good luck and have a a wonderful Sunday!! :-)

    ReplyDelete
  6. Leuk weer! Lekker om je weer even op creatieve processen te storten na alle boeken.

    ReplyDelete
  7. Heel veel succes en plezier! Gaat je vast prima lukken :)

    ReplyDelete
  8. Wat leuk weer lekker haken. Komt vast goed. Ben benieuwd.
    Grtz,
    Chris

    ReplyDelete
  9. Geweldig! Dat zijn nog eens leuke verzoekjes ;) Veel plezier en succes.
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  10. Woww, wat ontzettend gaaf!! Ben benieuwd hoor!
    Succes en veel plezier met het haken! Wordt vast erg leuk! :-)
    Liefs, Ester

    ReplyDelete
  11. Woww, wat ontzettend gaaf!! Ben benieuwd hoor!
    Succes en veel plezier met het haken! Wordt vast erg leuk! :-)
    Liefs, Ester

    ReplyDelete
  12. gefeliciteerd! wat goed dat je gevraagd bent. ik wens je veel succes! groetjes esther (essiebirdies op IG)

    ReplyDelete
  13. Jeetje wat spannend zeg! Het gaat je vast lukken joh! Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

    Liefs,
    Frederika
    CrochetAddictNL

    ReplyDelete
  14. I'm looking forward to this too! Congratulations!

    ReplyDelete
  15. Congratulations! This cushion looks great! Love the colors! :)

    ReplyDelete
  16. beautiful pillowcase. I invite you to share at my little link party here in Norway. I amactually the only one With that here.

    ReplyDelete
  17. Wat leuk!! Gaaf om zo weer inspiratie te krijgen!
    Groetjes, Marijke

    ReplyDelete