Sunday, February 8, 2015

Romania update




















Ik denk dat iedereen die knuffels heeft ingestuurd voor Roemenie met smart zat te wachten op een update. Van de week kreeg ik opeens deze foto toegestuurd. Hij is genomen op het moment dat een deel van de knuffels net was uitgedeeld in een hele arme gemeenschap in Roemenie. Misschien herken je jouw knuffel wel? Voor iedereen die ook graag mee wil doen: dat kan. Vanaf eind november ga ik weer knuffels inzamelen. Dat is nog heel ver weg, maar ik weet dat sommigen van jullie nu al bezig zijn ermee. Hopelijk kunnen we komend jaar nog meer knuffels uitdelen. Ik wens iedereen een hele fijne zondag.

I think that everyone who has sent in a crocheted toy for Romania was waiting anxiously for an update. This week I received this picture. This was taken at the moment some of the toys had just been handed out in a very poor community in Romania. Perhaps you recognize your toy? For everyone that wants to send in toys: you can. As from the end of November I'll be collecting toys again. I know it's very far away, but I also know that some of you are working on it already. Hopefully we can hand out more toys next year. I wish you all a lovely Sunday!

6 comments:

  1. Wat heerlijk, die blije gezichtjes met die leuke knuffels!

    ReplyDelete
  2. Voor die blije snuitjes doen we het toch. Zo mooi dat de knuffels goed terecht zijn gekomen.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  3. Het is toch erg hé dat er nog zoveel kinderen in armoede leven en nog geen knuffel hebben heeeeeeeel mooi van je groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  4. Het is een hele leuke actie. Ik heb nog niet eerder knuffels gehaakt, maar ik ga er maar eens patroontjes voor opzoeken,
    dan heb ik er voor november. Fijn dat je het zo vroeg laat weten.
    groetjes, Loes

    ReplyDelete
  5. Dear Annemarie, this is really a nice picture. I didn't sent in a crocheted toy because I hadn't heard early enough of your commitment. But this year I will definitely take part. I have never tried to crochet a toy but I will have enough time to try it. Have a nice evening, Viola

    ReplyDelete
  6. Well, this is something nice to see!

    ReplyDelete